Klacht Amslod: Accu binnen 3 jaar stuk

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 480747
Gebruiker
Dolsma#2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Accu die binnen 3 jaar niet meer werkt, volgens fietshersteller is de printplaat stuk

De oplossing

Een tegemoetkoming in de kosten van een nieuwe accu

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Janssen,

    Van mijn collega van de servicedesk heb ik begrepen dat er zojuist telefonisch contact is geweest. Helaas valt de accu buiten de garantie. Mocht u alsnog gebruik willen maken van het voorstel van mijn collega dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Telefonisch via 038 202 0808 of per e-mail via service@amslod.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne van Amslod

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dolsma#2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Type accu is oud en hebben ze niet meer, vandaar dat een nieuwe accu geplaatst wordt op een nieuwe drager en docking systeem en dat voor de prijs van alleen een nieuwe accu. Hopenlijk dan van de klachten af.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen