Opgelost door Amslod: Afspraken worden niet nagekomen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 449295
Gebruiker
Boze fietser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

25-4 nieuwe fiets wordt geleverd. 27-4 ondersteuning werkt niet naar behoren. Seviceformulier ingevuld. Geen reactie. Zelf gebeld. Klacht wordt besproken. Er moet een nieuwe motor op de fiets. Binnen 2 dagen zou de monteur bellen voor een afspraak. Na 6 telefoontjes en mails met ieder keer de belofte, dat er contact met mij zou worden op genomen, wat niet gebeurde.ik moest steeds contact opnemen. En nu na ruim een maand heb ik nog steeds geen nieuwe motoer en kan ik niet fietsen.

De oplossing

Binnen een week een nieuwe motor of de fiets omruilen voor een ander nieuwe fiets.

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste S. Zegstroo,

    Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik begrepen dat er contact is geweest. De motor wordt vandaag naar de monteur gestuurd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne van Amslod

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boze fietser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat er contact met mij is geweest voor een oplossing, maar het laatste contact is een week geleden geweest en dat omdat ik gebeld had. Toen zou ook de motor bij de monteur worden afgeleverd. En dit is wat ik iedere keer te horen kreeg. Al een maand lang. Na ruim 6 weken is de motor vervangen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen