Klacht Amslod: Andere accu

Klachtnummer
# 482006
Gebruiker
L. Verhoeven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

REMINDER

Geachte Mevrouw/De Heer,

Op 14 september klacht ingediend op klachtenportaal, betreft accu van mijn fiets.
Artikelcode:HAM7S600W53MLF
Amslod Hamilton 60 blauw/7Speed 600 WH2020
Ordernummer:64845
Volgens het advies kon ik meer dan 100 km fietsen, maar ik kom maar tot 40 km.
Gezien dit een nieuwe accu is, is dit veel te weinig.
Heb de fiets vanaf 02-06-2020 in bezit en klaag al vanaf 13-06-2020 en 500 km verder.


Graag wil ik U er op wijzen dat er inmiddels 10 dagen zijn verstreken en nog niets is gedaan vanuit Uw kant.
Ik geef U nog 4 dagen om dit op te lossen, anders ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Hoogachtend,

contact@consumentenbond.nl

De oplossing

Accu naar behoren leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Verhoeven,

    Zojuist heeft u een e-mail ontvangen met de oplossing voor het probleem met de accu. Uw accu heeft een update nodig die wij in uitsluitend in Meppel kunnen uitvoeren. Wij vragen u de accu op te sturen middels de doos en de retoursticker die wij u leveren. Zodra de accu binnen is voert onze monteur de update uit en ontvangt u vervolgens de accu weer retour.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne van Amslod

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen