Klacht Amslod: De motor maakt keiharde geluiden en hapert voortdurend met een foutcode op het display

Gebruiker1568890983

In september 2018 een e-bike aangeschaft. In het voorjaar van 2019 een hinderlijke harde tik vanuit de motor, voorrem was verkeerd gemonteerd en 2x afgebroken, de oplader was stuk en is vervangen, spatbord viel spontaan van de fiets. Herhaalde malen is al naar de motor gekeken en die is inmiddels vervangen door een nieuwe met als resultaat dat het probleem nog groter is geworden. Een derde motor is toegezegd maar daar heb ik nog niets over gehoord. De wachttijden voor reparatie zijn onacceptabel lang. Ik wil de fiets teruggeven met geld terug. Vervangen door een andere goede fiets kan ook. Ik vrees dat de derde motor het probleem niet oplost. HELP HELP !!!!! fiets net 1 jaar oud.

1/. Terugnemen en Geld terug.
2/. Terugnemen en Nieuwe fiets.
3/. Eindelijk zorgen dat het probleem opgelost wordt.

Gebruiker1568890983
    Het ziet er voorlopig goed uit en ik hoop dat het nu goed blijft gaan.
    De servicetijden zijn een groot probleem. Ik denk dat de organisatie het niet aan kan. R.

Ook een klacht indienen over Amslod?