Klacht Amslod: De Service Is Buitengewoon SLECHT.

H.van Herpen

Mijn klacht gaat over de service van Amslod. 3 september j.l.

Zij nemen de telefoon NIET op!!

Gevraagd om service, alleen per mail aan te vragen,van mijn electr. fiets

De bediening van mijn trapbijstand(assist), kon ik niet hoger instellen dan stand 1 ! Dat zal wel makkelijk te verhelpen zijn dacht ik nog.

7 september met vermelding van serviceticket, antwoord ontvangen dat door CORONA de leveringen van onderdelen, de leveraciers van onderdelen in lock down waren.
8 september heb ik gereageerd, met de vraag of er wel onderdelen moeten worden vervangen. ik had een jaar ook al een probleem met de
bediening! Ik heb dat toen zelf verholpen, en toen toegezonden display, die overigens buiten de garantie viel, teruggestuurd.
15 september opnieuw gemaild hoe het staat met de service. inmiddels doet het apparaat helemaal niets meer.
Geen enkele reactie ontvangen!! Dat mag toch niet.

Ik ben blijkbaar niet de enige die met dit probleem zit!
Ik Vraag Hulp, als dat niet snel is opgelost moet dat in de publiciteit komen.
Overigens sinds mijn klacht krijg ik ongevraagd e-mails van Amslod met aanbiedingen on mijn fiets in te ruilen en een nieuwe te kopen.
Dat zal NIET gebeuren!!

Amslod
    Beste H. van Herpen,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Mijn collega van de servicedesk heeft u een e-mail gestuurd. Om het probleem in kaart te brengen, zodat de juiste oplossing kan worden geboden. Graag ontvangen wij een reactie op deze e-mail zodat wij u verder kunnen helpen. Door bijvoorbeeld een nieuw kleurendisplay in bestelling te zetten.

Sanne van Amslod

Ook een klacht indienen over Amslod?