Opgelost door Amslod: Een fiets afgeleverd welke niet aan de eisen voldoet. Ook niet na de vele herstel pogingen.

angry Opgelost
Robert68

In mei 2016 een hamilton sx ebike aangeschaft bij amslod, de verkoper vertelde ons dat deze fiets met een platium accu met gemak 100 km actieradius heeft. In de folder word immers vemeld dat een actieradius van 150 km mogelijk is. Wat blijkt de actieradius komt niet verder dan 48 km. De fiets word diverse malen voorzien van nieuwe software echter geen resultaat. Er word een nieuwe accu geleverd echter geen resultaat. De fiets is 2 keer terug gegaan naar het hoofdkantoor en is zeker 5 keer aan huis nagekeken. Dit product voldoet helemaal niet aan de eisen om over de klantenservice maar te zwijgen. Als laatste doet men een aanbod om een tweede niet geregistreerde accu op te sturen, dan kun je deze ook meenemen word er gezegd. Waar gaat dit over? We worden aan het lijntje gehouden. Wat een slechte service en een nog slechter product.

De enige oplossing is de fiets terugnemen en mij het geld wat ik er voor betaald hebt terug betalen.

Amslod
    Uit onze gegevens blijkt dat de klacht ondertussen is opgelost.

Robert68
Mijn vrouw heeft hiervoor helaas gebruik moeten maken van de belbus van het tv programma kassa. Mijn vrouw werd ronduit voor leugenaar uitgemaakt, dit terwijl Amslod gemaakte afspraken niet nagekomen is. Voor ons geen Amslod meer.

Ook een klacht indienen over Amslod?