Klacht Amslod: Fiets is weer stuk doet nu niks meer.

Marnix62

De fiets vandaag terug ontvangen en nu doet hij niks meer de accu laad niet meer op en de display gaat ook niet aan.

was weg geweest voor de reparatie van de bagagedrager en de accu houder was stuk bagage drager gemaakt maar de accu houder niet.

Jammer dat er elke keer wat met de fiets is je betaald en bakke met geld voor en steeds is hij stuk.

Echt vermoeiend dit zegt

Dat zij nu eens een keer de fiets goed maken.

Marnix62
    Maandag gebeld en gezegt de accu is stuk fiets doet helemaal niks. Ja moet een nieuwe zekering in gedaan en nog niks. Ja wij gaan u brief sturen en daarmee kunt u accu mee terug sturen niks ontvangen

Dinsdag ben gebeld en zou terug gebeld worden. Zelf gebeld ja u wordt zo terug gebeld niet gebeurt. De hele dag gewacht.

Nu dus afwachten weer.

Marnix62
    Vandaag stuur ik de accu terug naar amslod en dan afwachten wat zij gaan doen.
    Amslod
    Beste L.M. Hofwijks,
    Ik heb van mijn collega begrepen dat hij u hierover gesproken heeft. We hebben de accu's helaas niet op voorraad, maar gaan in gesprek met onze leverancier om zo snel mogelijk accu's te krijgen zodat u geholpen bent.
    Met vriendelijke groet, Anne van Amslod

Marnix62
Het probleem is niet opgelost want er is nog steeds geen oplossing voor de accu want ze hebben geen nieuwe accu en hij wordt ook niet meer geleverd. Dus wat het wordt weet ik nog steeds niet.

Ook een klacht indienen over Amslod?