Klacht Amslod: Inferieur product geleverd en Amslod weigert het te ruilen.

T.P.C. Henke

Een aantal maanden geleden kocht mijn moeder een nieuwe e-Bike bij Amslod.
Mooi verhaal van de verkoper aan huis maar dat is helaas de eerste en enige positieve ervaring met Amslod.
Het afleveren van de fiets gebeurde te laat zonder melding daarover en werd vervolgens afgeraffeld waardoor de fiets niet goed was afgesteld. Vervolgens binnen een paar weken de eerste error service meldingen. Als je belt is alles heel vervelend en wordt er een monteur ingepland waar je 3 weken op moet wachten. Inmiddels zijn we net 500 km verder en zitten we aan error nummer 4. De helpdesk van Amslod is nouwelijks meer bereikbaar en toen er na 3 telefoontjes en een mail eindelijk werd teruggebeld was de reactie om te huilen. Amslod voert de slogan “de klant is altijd koning” maar daar wordt in de praktijk niets van waar gemaakt. Dat wij het vertrouwen kwijt zijn in de kwaliteit van de fiets na 4 foutmeldingen en nog geen enkele probleemloze km wordt genegeerd. Een nieuwe fiets weigert Amslod te leveren en dan te denken dat we niet eens ons geld terug eisen.
Geen enkele fysieke Fietsenmaker zou het in zijn hoofd halen om een klant een half jaar met een inferieur product op te zadelen en van het kastje naar de muur te sturen maar Amslod lijkt het de normaalste zaak van de wereld te vinden. Het is werkelijk schandalig dat dit bedrijf zichzelf als klant vriendelijk durft te presenteren en de slogan de klant is koning durft te voeren.

De fiets omruilen voor een nieuw model dat wel naar behoren functioneert.

Amslod
    Beste T. Henke,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de e-bike van uw moeder. Van mijn collega van de servicedesk heb ik vernomen dat er contact is geweest. Wij halen de e-bike op om deze te repareren op onze werkplaats. Voor het plannen van een afspreek neemt mijn collega volgende week maandag contact met u op. U ontvangt wanneer de e-bike bij onze werkplaats is tijdelijk een leenfiets. Mocht u vragen hebben dan kunt u reageren op de ontvangen e-mail.

Sanne van Amslod

T.P.C. Henke
Dit is dus precies het probleem, Jullie leveren een inferieur product wat sinds levering nog geen moment naar behoren heeft gewerkt. Als de klant dan na 3 servicebeurten uitspreekt geen vertrouwen meer in jullie product te hebben en een nieuwe fiets te eisen negeren jullie dat keer op keer en willen jullie weer gaan repareren en de klant is koning?? Schaamteloos!

Ook een klacht indienen over Amslod?