Klacht Amslod: Ondeugdelijke ondersteuning

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 185116
Gebruiker
F. Vaders
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind Juli twee e-bikes gekocht , heren en dames.
Bij herenfiets vanaf begin klachten gemeld over accu, indicatie op stuur en accu zelf ruim voldoende en geen ondersteuning meer.
Dames fiets had deze klacht niet.
Iemand langs geweest voor een software update op heren en dames fiets.
Resultaat is dat nu ook de dames fiets dezelfde klacht heeft.
Verdere klachten zijn: Top snelheid is slechts 22 a 23 km/uur.
Wanneer tijdens fietsen ondersteuning onderbroken wordt dan is het een hele toer om weer ondersteuning te krijgen. ( in de regel naar hogere ondersteuning gaan en dan weer terug waarin gefietst werd.
Na circa 30 km moet in een steeds hogere stand gefietst worden.
Bij dames fiets is bij iedere omwenteling een tik te horen.
Al deze klachten al eerder gemeld en vorige week maandag weer gemeld met de melding dat ik binnen een week een gedegen antwoord wil hebben daar ik anders de consumentenbond in zou schakelen.'
Dit is dus nu de tijd daarvoor.

De oplossing

Binnen redelijke tijd een oplossing voor de problemen met de accu/software en het mechanische mankement.
Kan dit niet, wil ik de fietsen terug inleveren en mijn geld terug .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Amslod is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    F. Vaders
    Datum
    Afgelopen vrijdag zelf gebeld en gevraagd hoe het stond en wanneer de klacht afgehandeld zou worden en dat ik inmiddels een nieuwe klacht er bij had van een gebroken Spaak.
    Ik had een serieuze man aan de lijn die vond dat het allemaal veel te lang duurde en dat hij nu zelf de klacht ging afhandelen. Ik zou vrijdag of maandag terug gebeld worden . Helaas is dit niet gebeurd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Vaders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen