Opgelost door Amslod: Oplossen
Details
Klacht
HalloIk heb mijn fiets vanaf 8 oktober na een week hing ik al aan de telefoon dat mijn fiets haperde als ik naar de verschillende stand ging ze zouden het allemaal oplossen werd er gezegd ik belde elke week en in december werd mijn fiets pas opgehaald voor reparatie 3,5 week mijn fiets kwijt het probleem was verholpen werd er gezegd nou niet dus toen kwam de hoofdmonteur langs en die fietste erop en zei gelijk je hebt helemaal gelijk hij hapert weer de fiets mee voor reparatie fiets weer terug hij was gemaakt nou je raad het al weer hetzelfde ik weer bellen hebben ze mijn fiets opgehaald eind februari en kreeg hem vandaag weer terug er hadden verschillende monteurs op gefietst hij moest nu in orde zijn nou jullie raden het al hij doet weer precies hetzelfde ik weer heen gebeld en er werd gezegd onze monteur zegt dat ie goed is dus daar moet ik het mee doen..
Of ik wil mijn geld terug of een nieuwe fiets want ik ben er nu wel klaar mee
En er werd nog gezegd ja dat gaat zo maar niet u heeft er al 1600km mee gefietst ja ik moet elke dag naar het werk is ook 30km totaal dus dat gaat niet op natuurlijk..
Dus hoe we het oplossen zeg het maar maar ik heb echt een hoop geld betaald voor de fiets dus er gaat een oplossing komen
Gewenste oplossing
Met geld terug of een nieuwe fiets- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.