Klacht Amslod: Opsturen linker remhandel duurt wel erg lang.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469611
Gebruiker
fietsclub321
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee weken geleden gevraagd om linkerremhandel op te sturen. Service nummer 170753. Ook gevraagd om merk en of leverancier door te mailen zodat ik zelf kan bestellen. Heeft Amslod wel door hoeveel tijd er gaat zitten in de beroerde afhandeling van de servicedesk. Kwade cliënten extra werk doordat mensen gaan bellen etc.

De oplossing

Onmiddelijk aktie.

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste F.H. Nieuwenhuizen,

    Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega van de servicedesk heb ik vernomen dat u een nieuwe remkabel nodig heeft. Deze is door mijn collega vandaag naar u verstuurd en dus onderweg. Zo kunt u weer met plezier fietsen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne van Amslod

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fietsclub321
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb gevraagd om een linker remhandel en geen kabel, zie mijn e-mails aan Amslod. En waarom nu wel reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen