Opgelost door Amslod: Service Amslod is beneden alle peil.

angry Opgelost
DeGordykster20

Amslod e-bike in augustus 2019 gekocht, eind april 2020 motorstoring, 4 mei 2020 nieuwe motor geplaatst, week later opnieuw motorstoring, contact amslod, nieuwe motor zal worden besteld. Om de 2 weken gebeld hoe het staat met de nieuwe motor. Bestelling nog niet binnen, corona blablabla. 16 juni mail met hopelijk uiterlijk volgende week nieuwe motor. Inmiddels 8 weken verder en de motor is nog niet binnen... Gebeld: geen leenfiets, geen vergoeding, geen andere fiets, fiets inleveren - geld terug. Geen enkel alternatief kan amslod bieden. We zijn er klaar mee.

Aanbieden leenfiets, fiets inleveren (deel van) geld terug, of gewoon snelle reparatie.

Amslod
    Beste T. Speelman,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de motor van uw e-bike. Van mijn collega heb ik vernomen dat de motor vandaag naar de monteur wordt verstuurd. Onze monteur neemt contact op voor en afspraak. Mocht u vragen hebben kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

Sanne van Amslod

DeGordykster20
Nadat Klachtenkompas de klacht naar Amslod had opgestuurd kwam er snel meer duidelijkheid: de middenmotor was naar de monteur opgestuurd en deze belde 's avonds nog voor het maken van een afspraak om langs te komen. Of het nu door Klachtenkompas sneller is gegaan of dat het toevallig zo ging blijft de vraag. Na acht weken wachten kan de fiets weer gebruikt worden...

Ook een klacht indienen over Amslod?