Klacht Amslod: Service die te lang op zich laat wachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456747
Gebruiker
AwD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een storing aan mijn fiets en het duurt bijna 2 weken voor de thuisservice het kan repareren. Een geplande servicebeurt kan ik mij voorstellen dat je er een wachttijd is maar een storing waardoor je niet kan fietsen niet.

De oplossing

Dat Amslod sneller het probleem oplost zeker voor een fiets die nog maar 8 maanden jong is.

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A. Douma,

    Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Mijn collega's van de servicedesk geven aan dat er maandag een monteur bij u langskomt. Het kan zijn dat het door de drukte langer duurt dan u had gehoopt. Mijn collega's doen hun best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne van Amslod

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AwD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen snelle oplossing. Stel je voor dat de ANWB zo zou werken, sta je 2 weken op de vluchtstrook. Mijn advies: koop uw fiets bij de plaatselijke dealer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen