Klacht Amslod: Slechte service niet bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 474488
Gebruiker
J.M.A. van den Bos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen service niet bereikbaar fiets snel kapot

De oplossing

Fietsen terugnemen tegen aankoopbedrag

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.M.A. Van den Bos,

    Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Onze excuses voor de late reactie. Mijn collega van de servicedesk heeft uw e-bike met spoed ingepland voor onze monteur. U heeft een e-mail ontvangen. Mocht u vragen hebben kunt u reageren op ontvangen e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne van Amslod

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M.A. van den Bos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag zou na 4,5 week iemand komen om naar de fietsen te kijken. Op de dag zelf wordt afgemeld omdat er een monteur ziek is Inmiddels rammelen alle fietsen van alle kanten. Alles valt er langzaam af. En ik heb de fietsen nog maar een paar maanden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen