Klacht Amslod: Slechte trage communicatie via mail en slechte telefoon bezetting.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 484983
Gebruiker
D. Taekema
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tekst in Amslod folder “ Onze service monteurs zijn elke dag bij u in de buurt...... onze mobiele service monteurs zijn altijd dichtbij en snel bij u “ is sterk misleidend. Mails worden vertraagd of niet beantwoord. Op 1 juli foutmelding - fiets niet te gebruiken>het duurt een maand voor een monteur kan komen. Op 17 september foutmelding-fiets niet te gebruiken> er wordt na mailreminders bericht dat een monteur langs kan komen op 22 oktober.
Kreeg per telefoon te horen van iemand die “email-dienst” had dat er een programma is gestart om monteurs op te leiden !

Gewenste oplossing

Onmiddellijk voldoen aan de toezegging over de snelle service. Lukt dit niet dan ontbinding van de koopovereenkomst op basis van dwaling bij koop.
Geboden oplossing
Uiteindelijk gebeurt na 3 weken (=fiets niet kunnen gebruiken) wat na 2 of 3 dagen had moeten gebeuren (volgens de Amslod folder altijd een monteur in de buurt). Dit was al voor een 2e keer de situatie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D. Taekema,
    Wat vervelend dat u problemen ervaart met uw e-bike. Ik heb van mijn collega's begrepen dat wij deze week de controller bij u vervangen en dat we de week erna bij u langs komen om het slot te vervangen.

    Met vriendelijke groet, Anne van Amslod

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen