Klacht Amslod: Slechte trage communicatie via mail en slechte telefoon bezetting.

sad Niet opgelost
D. Taekema

Tekst in Amslod folder “ Onze service monteurs zijn elke dag bij u in de buurt...... onze mobiele service monteurs zijn altijd dichtbij en snel bij u “ is sterk misleidend. Mails worden vertraagd of niet beantwoord. Op 1 juli foutmelding - fiets niet te gebruiken>het duurt een maand voor een monteur kan komen. Op 17 september foutmelding-fiets niet te gebruiken> er wordt na mailreminders bericht dat een monteur langs kan komen op 22 oktober.
Kreeg per telefoon te horen van iemand die “email-dienst” had dat er een programma is gestart om monteurs op te leiden !

Onmiddellijk voldoen aan de toezegging over de snelle service. Lukt dit niet dan ontbinding van de koopovereenkomst op basis van dwaling bij koop.
Uiteindelijk gebeurt na 3 weken (=fiets niet kunnen gebruiken) wat na 2 of 3 dagen had moeten gebeuren (volgens de Amslod folder altijd een monteur in de buurt). Dit was al voor een 2e keer de situatie.

Amslod
    Beste D. Taekema,
    Wat vervelend dat u problemen ervaart met uw e-bike. Ik heb van mijn collega's begrepen dat wij deze week de controller bij u vervangen en dat we de week erna bij u langs komen om het slot te vervangen.

Met vriendelijke groet, Anne van Amslod

Ook een klacht indienen over Amslod?