Klacht Amslod: Slechte trage communicatie via mail en slechte telefoon bezetting.
Details
Klacht
Tekst in Amslod folder “ Onze service monteurs zijn elke dag bij u in de buurt...... onze mobiele service monteurs zijn altijd dichtbij en snel bij u “ is sterk misleidend. Mails worden vertraagd of niet beantwoord. Op 1 juli foutmelding - fiets niet te gebruiken>het duurt een maand voor een monteur kan komen. Op 17 september foutmelding-fiets niet te gebruiken> er wordt na mailreminders bericht dat een monteur langs kan komen op 22 oktober.Kreeg per telefoon te horen van iemand die “email-dienst” had dat er een programma is gestart om monteurs op te leiden !
Gewenste oplossing
Onmiddellijk voldoen aan de toezegging over de snelle service. Lukt dit niet dan ontbinding van de koopovereenkomst op basis van dwaling bij koop.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.