Klacht Amslod: Teveel gebreken, slechte service en communicatie.

Klachtnummer
# 373568
Gebruiker
Piet#Amslod
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fiets ebike type Wellington heeft veel gebreken vertoond, reparatietijd vijf weken.
Folder en internet beloven een fiets met antilek banden.
Telefonisch praktisch onbereikbaar en e-mails worden niet beantwoord.
Na reparatie slechts 1 band vervangen door antiek. Gratis service voor 150 euro?.

De oplossing

Coulanceregeling voor vijf weken fiets missen wegens reparatie.
Retour gratis servicekosten √° 150 euro. Leveren antilekband.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Amslod is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen