Klacht Amslod: Zeer slechte service, ze doen niet wat ze beloven.

Gebruiker1598442616

Amslod houdt zich niet aan de genoemde termijn voor service als een fiets kapot is. De eerste melding hebben we op 3 augustus gedaan en nu na een persoonlijk bezoek aan een dealer hebben we 26 oktober door gekregen. Dat is echt belachelijk lang. Bovendien zijn ze telefonisch onbereikbaar, na 7 minuten wordt de verbinding automatisch verbroken en op de mail van 3 augustus is voor de eerste keer op 10 september gereageerd met een wedervraag.
Kortom een zeer teleurstellende ervaring. De fiets is dus nog steeds kapot.

Binnen een week ter plekke zijn om de fiets te repareren of een leenfiets aan te bieden.

Amslod
    Beste L.T. Moelker,

Helaas kunnen wij u op basis van uw naam niet vinden in onze klantsystemen. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via marketing@amslod.nl

Sanne van Amslod

Gebruiker1598442616
De aangeboden oplossing bleef staan op een afspraak bijna 3 maanden na de melding. Toen ik vervolgens heb aangegeven dat ik de rechtsbijstandsverzekering ging inschakelen is de afspraak twee weken naar voren gehaald. Is nog altijd belachelijk lang wachten. Amslod heeft de service tak duidelijk niet op orde.

Ook een klacht indienen over Amslod?