Klacht Amslod: Zeer slechte service, ze doen niet wat ze beloven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483231
Gebruiker
Gebruiker1598442616
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Amslod houdt zich niet aan de genoemde termijn voor service als een fiets kapot is. De eerste melding hebben we op 3 augustus gedaan en nu na een persoonlijk bezoek aan een dealer hebben we 26 oktober door gekregen. Dat is echt belachelijk lang. Bovendien zijn ze telefonisch onbereikbaar, na 7 minuten wordt de verbinding automatisch verbroken en op de mail van 3 augustus is voor de eerste keer op 10 september gereageerd met een wedervraag.
Kortom een zeer teleurstellende ervaring. De fiets is dus nog steeds kapot.

De oplossing

Binnen een week ter plekke zijn om de fiets te repareren of een leenfiets aan te bieden.

1 reactie

  1. Auteur
    Amslod
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L.T. Moelker,

    Helaas kunnen wij u op basis van uw naam niet vinden in onze klantsystemen. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via marketing@amslod.nl

    Met vriendelijke groet,
    Sanne van Amslod

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1598442616
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing bleef staan op een afspraak bijna 3 maanden na de melding. Toen ik vervolgens heb aangegeven dat ik de rechtsbijstandsverzekering ging inschakelen is de afspraak twee weken naar voren gehaald. Is nog altijd belachelijk lang wachten. Amslod heeft de service tak duidelijk niet op orde.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amslod?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen