Klacht Amsterdam Witgoed Reparatie: Geld en Droger gestolen

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 258148
Gebruiker
cooked
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De bedrijf kwam tot een
probleem te controleren met mijn wasdroger. Ze vertelde me dat de printplaat
kapot was en ze moesten de droger mee nemen om het te repareren. Ze beschadigde
een paar traptreden en één wand bij het verwijderen van de droger van mij huis.
Ik moest een aanbetaling van 150 euro maken (70 voor call-out vergoeding en 80
euro voor printplaat - totale kosten van printplaat zou 300 euro zijn). Ik
kreeg toen een telefoontje een paar dagen later te zeggen dat de droger was
total-loss, want er was te veel dingen mis met de droger. Ik was ook te horen
dat ik zou worden betaald de 80 euro terug die ik voor de nieuwe printplaat al
betaald hadden.

Ik vroeg om een brief met uitleg over wat er mis was,
zodat ik zou kunnen proberen om de vervanging waarde terug te vorderen van de
bouwer van mij nieuw bouw woning of van
mijn verzekering werd omdat de probleem was veroorzaakt door een stroom probleem
en dat ze de droger moet houden totdat ik vertelde ze kon dit recycleren. Het
bedrijf vertelde me op 27 januari dat ik zou worden terugbetaald (later bleek
dat de betaling wordt gedaan op 30 dagen nadat ik klaagde dat ik niet het geld
had ontvangen na 3 weken). Het is nu 6 april en ik heb nog steeds geen geld.
Mijn telefoon gesprekken worden genegeerd of ze set de telefoon neer op mij na
het maken van een excuus waarom ze niet om mij kunnen praten op dit moment.
Mijn e-mails worden ook niet meer beantwoord. Ik had ook voor mijn droger terug
gevraagd. ik vermoed dat er eigenlijk
slechts een klein probleem was en ze hebben al de droger verkocht of gebruikt
voor onderdelen voor andere mensen.

De oplossing

il wil mij geld en droger terug in de zelde conditie als ze de weg heeft genomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amsterdam Witgoed Reparatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cooked
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Amsterdam Witgoed Reparatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen