Opgelost door Amsterdams Muntkantoor: ik heb ongevraagd een munt ontvangen met het verzoek te betalen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 448057
Gebruiker
R. Nanninga
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb ongevraagd een munt ontvangen met het verzoek te betalen.

De oplossing

geen post meer ontvangen en de huidige munt gratis retour

1 reactie

  1. Auteur
    Amsterdams Muntkantoor
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Op 24 april tekende u zich in op de Bevrijdingscollectie.

    Uit uw bericht maken wij op dat dit niet uw bedoeling was. Wij hebben de collectie per direct voor u stopgezet.
    U zult dan ook geen leveringen meer uit deze serie toegestuurd krijgen.

    Retourneren kan in een goed gesloten enveloppe (inclusief de factuur) naar Antwoordnummer 11555, 1000 RA Amsterdam.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice
    Amsterdams MuntKantoor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Nanninga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gratis retour en zendingen gestopt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen