Opgelost door Amsterdams Muntkantoor: Ik wi geen abonnement

Gebruiker1613492396

Ik heb eenmaal een zending besteld bij het AMK. Over de kwaliteit ben ik zwaar teleurgesteld. Hoezo in een luxe geschenkdoos?
Verder ben ik er onvoldoende van op de hoogte gebracht dat ik een abonnement ben aangegaan.
Dat wil ik niet, nooit.
En het AMK blijft maar munten sturen.
En de klantenservice geeft geen thuis.
Ik ben er moedeloos van.
Ik betaald niets. Kom het maar weer ophalen.
J. Koopman

Ja, laat het AMK mij mailen op jkoopmanpzn@gmail.com
Ik wist niet dat ik een abonnement had genomen. Had eenmalig iets besteld en dat was niet naar tevredenheid. Luxe geschenkdoos bleek een flutdoosje. AMK heeft de leveringen stopgezet. Het abonnement is nu gestopt, ik heb de andere leveringen geretourneerd. J. Koopman

Amsterdams Muntkantoor
    Geachte heer Koopman,

Op 5 mei heeft u zich ingetekend op de Bevrijdingscollectie. U heeft hiervoor een kennismakingskorting van € 20,- ontvangen.
    Op de website waarop u zich heeft aangemeld voor de Bevrijdingscollectie bent u akkoord gegaan met de voorwaarden door op “Ja, graag” te klikken.

Ondanks dit geeft u aan zich er niet van bewust te zijn geweest. Geen probleem. De Bevrijdingscollectie is per direct stopgezet.
    U zult dan ook geen leveringen meer toegestuurd krijgen.

Retourneren kan naar Amsterdams MuntKantoor, Antwoordnummer 11555, 1000 RA Amsterdam.

Met vriendelijke groeten / Kind regards,
    Klantenservice
    Amsterdams MuntKantoor

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?