Klacht Amsterdams Muntkantoor: Klacht

Anoniem10

Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb de bevrijdingsmunt een tijdje geleden besteld. Deze feilloos gekregen. Helaas heb ik nu een munt ontvangen waar ik niet omgevraagd heb. De kosten zijn 32.90 en heb helemaal geen interesse in deze munt. Jullie mogen deze munt op komen halen bij mij aangezien ik ook niet nodig vindt om kosten te maken voor het verzenden.

Daarnaast heb ik jullie 2 dagen lang meerdere keren gebeld. En kreeg steeds maar weer die voicemail van dat het erg druk was en dat je een email kon sturen of een dag later (morgen) terug kon bellen. Dit is belachelijk. Vooral om dat jullie de afgelopen dagen steeds en alleen maar diezelfde voicemail aan hebben staan.

Ik zou teruggebeld willen worden, zodat ze mij te woord kunnen staan. Ik probeer jullie al 2 dagen telefonisch en per email te bereiken. Heb jullie al 2 dagen lang meer dan 10x op verschillende tijdstippen proberen te bereiken. Ik ben pas tevreden als ik niet hoef te betalen voor deze ongevraagde en niet bestelde munt en deze zonder kosten terug kan sturen of dat jullie hem ophalen. Daarnaast zou ik ook nooit meer ongevraagd munten willen ontvangen van dit desbetreffend bedrijf.

Amsterdams Muntkantoor
    Geachte mevrouw van Eijck,

Op 6 mei heeft u zich ingetekend op de Bevrijdingscollectie.
    Achteraf blijkt dat u zich hiervan niet bewust was.

Inmiddels is er telefonisch contact geweest en heeft u de zending geretourneerd. Vandaag hebben wij deze in ontvangst genomen.

Klantenservice
    Amsterdams MuntKantoor

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?