Klacht Amsterdams Muntkantoor: Klantenservice AMK

herenstel

Als men de AMK Amsterdam doet bellen en je toetst optie 8 , dan wordt men niet correct behandeld dat betekend dat de klantenservice van de Amsterdamse MuntKantoor herhaaldelijk hun telefoon op de haak van hun toestel doen deponeren, waar ziju dubbel doet incasseren , dan een medewerker t.a.v. Peter Posthimus ook proberen om voor de derde keer te doen incasseren.
Dan heb ik ook nog iets voor Peter Postimus en de Amsterdamse MuntKantoor.
Volgens de wet op artikel 35 is rrn geld boete van € 4.537,87 waar bij standevoetontslag kunt gaan vallen voor Peter Postimus wegens het misplaatste incassobureau te doen wezen . En dat de Koninklijke Munt Kantoor in Utrecht bevind en niet in Amsterdam aan de Herengracht.

Stoppen met vergulden munt stukken en alle klanten stoppen met incasso's van Peter Postimus wegens vervalste datum's vermelden van ondertekeningen en alle gelden terug te betalen naar de cliënten.

Amsterdams Muntkantoor
    Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht. Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden. Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending binnen deze termijn altijd retour sturen.Pas na de zichttermijn van 14 dagen wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven. Niet eerder. De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30). U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl. Tenslotte kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens ook online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl. Indien klanten alleen onsamenhangende zaken schreeuwen per telefoon, wordt door ons beleefd gemeld dat wij de verbinding zullen verbreken en dat wij de klant graag op een later tijdstip wel te woord willen staan. Dat zou bij deze klant het geval kunnen zijn geweest. Alle toekomstige, reeds bestelde, zendingen zijn gestopt. Helaas zijn er nog wel 4 niet betaalde facturen, waar wij de betaling graag zo spoedig mogelijk tegemoet zien.
    herenstel
    Omdat u niet aan de voorwaarde doet houden, om de klant die geen bestelling heeft doen plaatsen, stuurd u al het artikel naar de klant. Wat blijkt nu dat u munten niet worden gedrukt in Nederland maar in Zwitserland. Dat wilt zeggen dat de munten valse munten in omloop doet plaatsen en dat is zeer strafbaar. Als u zo blijft functioneren, kan dit voor u heel verkeerd gaan uitlopen met een flinke geld boete.
    herenstel
    Dan kan je toch zien dat de Amsterdamse MuntKantoor de mensen doen bedonderen met hun muntstukken door dat zij niet doen reageren. Dus koop nooit meer muntstukken van het Amsterdamse MuntKantoor waar u oprecht wordt bedonderd.

herenstel

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?