Klacht Amsterdams Muntkantoor: na vele onterechte aanmaningen een reactie per post

Aan: Amsterdams Munt Kantoor

Geachte

nalv van mijn klacht op Klachtenkompas.nl heeft u een brief gestuurd.
Noch de naam, noch de woonplaats noch het mailadres of Omruilactie waar u aan refereert zijn niet bij mij bekend.

De door uw organisatie verzonden goederen zijn niet door mij aangevraagd of waren überhaupt bij mij bekend voordat ik uw zendingen aantrof.

U heeft dus helemaal geen recht op retour, vergoeding of welke andere administratieve handeling mijnerzijds.

Wellicht is er iemand anders die zowel u als mij probeert op te lichten.

Ik ga ervan uit dat met dit schrijven de correspondentie voltooid is en ik geen post, aanmaning of wat dan ook zal ontvangen.

Met vriendelijke groet

permanente staking van correspondentie

Amsterdams Muntkantoor
    Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht.
    Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden.
    Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen.
    Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven.De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30)
    U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl
    Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.Graag zouden wij met u in contact willen komen om deze klacht op te lossen.
    Basvroonland
    uiteindelijk heb ik dit bedrijf gebeld. Blijkbaar heeft iemand anders het product aangevraagd op mijn postadres. Wie dit is geweest en waarom is niet duidelijk geworden. Ik heb aangegeven dat ik geen verdere aanmaningen wilde ontvangen en dat het bedrijf dit zelf maar moet oplossen. Daarna heb ik geen verdere correspondentie ontvangen.
    Amsterdams Muntkantoor
    Wij willen u in de gelegenheid stellen om de zendingen alsnog aan ons te retourneren, ondanks het verstrijken van het zichttermijn.
    Basvroonland
    de zending komt echt wel een keer retour maar alleen als jullie toegeven dat ik niet verplicht ben om iets te doen als jullie mij ongevraagd iets sturen.
    Amsterdams Muntkantoor
    Het Amsterdams MuntKantoor stuurt geen ongevraagde zendingen toe.
    Aan iedere zending ligt een bestelling ten gronde.
    Dit wordt echter niet altijd door iedereen even goed gelezen.Indien een klant van het Amsterdams MuntKantoor een zending
    niet wenst te behouden, kan deze altijd binnen 14 dagen retour
    gezonden worden. Dit kan door het “Retour afzender” te zenden.
    Basvroonland
    de sending is gericht aan B.A.S. Vroonland. Dat is niet mijn naam. Ook is het emailadres waarmee de zending is besteld of hoe u het ook noemt niet een mailadres wat ik ken of gebruik. iemand anders heeft dit besteld. Zoals ik telefonisch met uw medewerker heb besproken zou u mij niet meer lastig vallen over het muntje en het mapje wat u op mij postadres heeft laten afleveren.Ben ut nu een keer klaar met het mij hierover lastig vallen?

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?