Klacht Amsterdams Muntkantoor: Niks ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326912
Gebruiker
Jules
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Hallo.

Ik heb 20 november vorig jaar 5 euro overgemaakt naar jullie om in het bezit te komen van
een Johan Cruijff vijfje. ( NL77INGB004047608)
Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen..

Jules van den Boogaard
Abcoudestraat 35 Tilburg

De oplossing

Graag alsnog levering

5 reacties

  1. Auteur
    Amsterdams Muntkantoor
    Datum
    Geachte heer van den Boogaard,

    Op 5 november 2017 hebben wij u het Johan Cruijff vijfje toegezonden. Voor deze bestelling heeft u een eenmalige incassomachtiging afgegeven. Wij hebben u van te voren laten weten dat het bedrag van €5,- 14 dagen na levering geïncasseerd zou worden. Wij zijn daarom verbaasd dat u een jaar na dato pas laat weten dat de zending niet ontvangen is. Wij hadden dit graag eerder van u vernomen zodat wij het postbedrijf om opheldering konden vragen. Dit is gezien het verstreken termijn niet mogelijk. Graag vernemen wij van u wat de reden is dat u niet direct met het Amsterdams MuntKantoor contact heeft opgenomen.
  2. Auteur
    Jules
    Datum
    Tot op heden heb ik nog steeds geen JC.munt ontvangen
  3. Auteur
    Amsterdams Muntkantoor
    Datum
    Geachte heer van den Boogaard,

    Tot op heden hebben wij nog geen reactie ontvangen op onderstaand bericht van 15 oktober 2018. Wij verzoeken u vriendelijk hierop te reageren. Bij voorbaat dank.

    Geachte heer van den Boogaard,

    Op 5 november 2017 hebben wij u het Johan Cruijff vijfje toegezonden. Voor deze bestelling heeft u een eenmalige incassomachtiging afgegeven. Wij hebben u van te voren laten weten dat het bedrag van €5,- 14 dagen na levering geïncasseerd zou worden. Wij zijn daarom verbaasd dat u een jaar na dato pas laat weten dat de zending niet ontvangen is. Wij hadden dit graag eerder van u vernomen zodat wij het postbedrijf om opheldering konden vragen. Dit is gezien het verstreken termijn niet mogelijk. Graag vernemen wij van u wat de reden is dat u niet direct met het Amsterdams MuntKantoor contact heeft opgenomen.
  4. Auteur
    Jules
    Datum
    Ik heb geen munt ontvangen en tot nu toe is er geen bevredigende oplossing aangeboden.
  5. Auteur
    Amsterdams Muntkantoor
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Voor een passende oplossing wordt u vriendelijk verzocht om contact met ons op te nemen. Tot onze spijt heeft u nog niet op onze vorige reacties gereageerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jules
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks..nada
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?