Opgelost door Amsterdams Muntkantoor: Ongevraagd munten toegestuurd!

Een Amsterdams Munt Kantoor stuurt zonder dat je ze besteld hebt munten naar je adres. Ook reageert deze meneer niet op de mail die je stuurt. Hij zegt wel dat hij binnen 48 uur reageert. Deze belofte komt hij niet na. Vervolgens stuurt hij wel een brief waarin staat dat je bent vergeten te betalen.

We verwachten dat het Amsterdams Munt Kantoor ons niet meer lastig valt met munten die we niet besteld hebben.

Amsterdams Muntkantoor
    Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht.
    Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden.
    Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen.
    Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven.De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30)
    U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl
    Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.Wij hebben de retourzending ontvangen.
    Tot nu aan toe hebben we geen ongewenste munten toegestuurd,
    gekregen!!

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?