Klacht Amsterdams Muntkantoor: Ongevraagde toezernding muntpakket.

Jan

Ongevraagd werd mij een muntpakket toegezonden.
Binnen twee weken moest het pakket retourgezonden worden, anders werd aangenomen dat ik het wilde hebben en moest ik betalen.
Nu moest ik toch betalen, want het aangetekend retour zenden, om bewijs van de retour zending te hebben, gaat ook niet gratis.
Bovendien zijn we wel eens enige tijd van huis en dan zit je kennelijk aan zo'n pakket vast

Wanneer ik iets wil aanschaffen bepaal ik dat zelf wel.
Van deze manier verkooptrucks ben ik niet gecharmeerd en aan verdere toezending van pakketten heb ik danook geen behoefte.

Munten zijn aangetekend retour.
Ik wil geen "aanbiedingen" ongevraagd op de mat krijgen

Amsterdams Muntkantoor
    Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht. Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden. Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending binnen deze termijn altijd retour sturen.
    Pas na de zichttermijn van 14 dagen wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven. Niet eerder.
    De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30). U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl. Tenslotte kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens ook online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.
    Wij hebben van u een bestelling ontvangen op een aanbieding van ons, wij versturen nooit ongevraagd zendingen naar klanten. Wij hebben de zending inmiddels retour ontvangen.

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?