Opgelost door Amsterdams Muntkantoor: ongevraagde zendingen en aanmaningen

Basvroonland

ik krijg nu al weken achter elkaar zendingen (2x) en aanmaningen voor goederen die ik niet heb besteld of aangevraagd. Dit bedrijf stuurt vervolgens een ogenschijnlijk namaak deurwaardersbrief.

Ik kan aan alles zien dat dit nep en frauduleus is, maar het irriteert me dat ik post ontvang van deze criminelen.

ik wil dat de mensen achter dit bedrijf opgezocht worden en gedwongen worden deze praktijken per direct te staken.

Amsterdams Muntkantoor
    Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht.
    Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden.
    Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen.
    Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven.De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30)
    U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl
    Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.Graag zouden wij met u in contact willen komen om deze klacht op te lossen.
    Amsterdams Muntkantoor
    Klacht wordt behandeld onder Klacht ID: 59026.
    verplaatst.

Basvroonland

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?