Klacht Amsterdams Muntkantoor: Via Sandd verzending munt toegestuurd gekregen

Rolf Smit

Op 4 januari 2014 via Sandd (kan dus niet retour afzender in brievenbus!) een briefpakketje gekregen van AMK, Postbus 20085 te Amsterdam.
Adres was goed maar tenaamstelling niet (voorletters anders).
Ik had hem al opengemaakt voordat ik doorhad wat het was. Een ongevraagde munt met een brief dat er 3 munten in zouden zitten én een acceptgiro.
Aangezien ongevraagd artikelen toezenden volgens de wet altijd gratis te behouden zijn heb ik munt met toebehoren niet teruggestuurd en zal hoogstwaarschijnlijk vervolg brieven van AMK krijgen maar die gaan allemaal in de prullenbak.
Weet iemand hoe de valse praktijken van deze verzender (AMK) stopgezet kunnen worden (evt. strafvervolging?)
R.Smit te Axel

Gezien vele klachten praktijken van deze verzender (AMK) stopzetten (evt. via strafvervolging?)

Amsterdams Muntkantoor
    Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht.
    Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden.
    Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen.
    Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven.De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30)
    U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl
    Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.Graag zouden wij met u in contact willen komen om deze klacht op te lossen.

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?