Klacht Amsterdams Muntkantoor: Wat ik bestet had niet gekregen maar wel muntenseries die ik niet wil hebben

adfama

Had mijn eigen ingeschreven voor de serie koningmunten is mij toegewezen maar tot op heden niet ontvangen.
Wel andere muntenseries waar ik geen belangstelling voor hebt.
Wil dan ook dat jullie stoppen met het toesturen ervan.
A Fama
klantnummer 251168

Wil graag alsnog de koningsserie ontvangen voor de prijs van €9,95 zoals mij toegezegt was.
En verder geen munten meer ontvangen graag

Amsterdams Muntkantoor
    U schrijft niet bestelde zendingen te ontvangen. Wij hebben van u per email de bestelling voor de u toegezonden munten ontvangen.
    Bij het Amsterdams MuntKantoor krijgt u altijd al uw zendingen 14 dagen geheel vrijblijvend op zicht.
    Gedurende deze tijd heeft u alle tijd om het product te bekijken en te bepalen of u de zending wil behouden.
    Indien de zending niet naar wens is kunt u de zending altijd retour sturen.
    Pas na het zichttermijn wordt de eventuele automatische incasso afgeschreven. Niet eerder.Op de toewijzing van Koning Willem-Alexander hebben wij van u nooit een reactie ontvangen. De toewijzing is daardoor komen te vervallen. Wij zullen u echter de set uit coulance toezenden.De klantenservice van het Amsterdams MuntKantoor is gratis bereikbaar via 0800-474 74 74 (ma-vr 09:00-17:30)
    U kunt de klantenservice ook altijd per email bereiken: klantenservice@amsterdam-munten.nl
    Tenslotte hebben kunnen klanten van het Amsterdams MuntKantoor de gegevens online inzien op de beveiligde gedeelte van de website www.mijnAMK.nl.

Ook een klacht indienen over Amsterdams Muntkantoor?