Klacht Anafly: Klacht over boeking vliegtickets

# 192853
N. Ozturk-Cicek

Op 13 april 2016 heb ik bij uw organisatie een enkele reis geboekt vanaf Kayseri (Turkije) naar Amsterdam, met als vertrekdatum 15 augustus 2016. Er wordt beweerd dat door een technisch mankement een schemawijziging heeft plaatsgevonden, waardoor deze vlucht omgeboekt naar een vlucht die ruim 48 uur eerder is vertrokken. Het reisbureau heeft echter onvoldoende inspanningen verricht om ons op de hoogte te brengen van deze wijziging en is zelfs in gebreke gebleven door mijn contactgegevens niet accuraat over te nemen en een email naar een foutieve emailadres te zenden. De e-mail met de gewijzigde vluchtgegevens is derhalve nooit aangekomen. Bovendien is de nieuwe vluchttijd meer dan 48 uur voor de oude vluchttijd waardoor wij niet op tijd kennis hebben kunnen nemen van deze wijziging. Als gevolg hiervan hebben wij de gewijzigde vlucht gemist. Om alsnog onze bestemming te kunnen bereiken, hebben wij nieuwe tickets moeten kopen t.w.v. € 640,-, wat tevens ons schadebedrag is

Ik verzoek Anafly vriendelijk ons schadevrij te stellen en de (extra) nieuwe tickets, die gekocht zijn als gevolg van deze situatie, te vergoeden (totaalbedrag € 640,-).

Wij vinden dat Anafly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Anafly?