Klacht Anatefka: Ondeugdelijke montage schoorsteenkap

Jaap

Anatefka heeft een schoorsteen rotorvent ondeugdelijk gemonteerd.
Reeds 5x een afspraak gemaakt om dit te repareren, maar ze komen zonder afmelding niet opdagen.
Ik wil dat de schoorsteenkap deugdelijk gemonteerd wordt

Deugdelijke montage van de Rotorvent

Anatefka
    Geachte heer Lankamp,Mag ik vragen om contact met ons op te nemen? WIj weten niet om welk adres dit gaat, maar we lossen dit graag op, mocht het onder de garantie vallen. U kunt bellen op 073-6497231. WIj horen graag van u! Met hartelijke groet,Miranda, Anatefka
    Jaap
    Na Ruim anderhalf jaar meldt vandaag Anatevka zich voor een oplossing. Anderhalf jaar niet gereageerd en de telefoon op de haak gooien. Jullie zullen begrijpen dat ik wel mijn geld terug wil!
    Anatefka
    Ik vind vorige week pas de klacht op deze site. Wij hebben nooit de telefoon op de haak gegooid. Dat hebben we nooit bij niemand gedaan, dus ook niet bij u. Misschien is er iets fout gelopen, dan kunt u ook een bericht naar ons sturen. Helaas hebben wij deze nooit ontvangen. Nogmaals, wij willen de klacht graag oplossen. U geeft aan deugdelijke montage van de rotorvent. Dit willen wij zeker realiseren. Kunt u contact met ons opnemen? Ik weet namelijk niet welk adres het om gaat. Hartelijke groet,
    Miranda
    Jaap
    Tot 3 keer niet komen opdagen op een afspraak. Terwijl ik wel een halve vrije dag opneem.
    Niet terugbellen wanneer dit wel beloofd wordt.
    Na 10 tallen keren laten overgaan pas opnemen.
    Herhaaldelijk de hoorn er op gooien
    Beloven terug te bellen en dit niet doen.
    Niet reageren op aangetekende brieven.
    Drama!
    De vervanging is natuurlijk al uitgevoerd door een ander bedrijf.Ik wil nu gewoon mijn geld terug.
    Jaap
    De hoorn er niet opgooien?lees hier:
    Anatefka
    Nogmaals, kunt u contact opnemen met ons? Ik weet niet om welk adres het gaat.
    Anatefka
    Het is niet zo dat wij als bedrijf altijd moeten doen wat de klant zegt. Uiteraard zijn wij bereid een oplossing te zoeken. Wanneer deze oplossing niet is wat de klant verwacht, wordt er wel eens iets geschreven. Van alle duizenden klanten die ons de afgelopen jaren opdrachten hebben gegund, is 99.9% tevreden. Er is dan ook genoeg positieve feedback gegeven. Nogmaals, ik wil een oplossing zoeken. Kunt u contact opnemen?