Opgelost door ANBO: Betalen voor opzegging ivm een ovetlijden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 585740
Gebruiker
H. Stegeman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn buurman was jarenlang lid van ANBO hij is op 15 oktober vorig jaar overleden, en ik behartig nu de afhandeling van zaken.
Doordat ik ANBO op de hoogte heb gebracht van het overlijden, en daarom zijn lidmaatschap heb stopgezet, moet ik nu €29,95 betalen. Dat vind ik krankzinnig en ANBO onwaardig

Gewenste oplossing

Afzien van de betalingseis
Geboden oplossing
Mijn fout, het geld was overgemaakt naar mijn rekening, doordat ik per abuis mijn eigen rekeningnummer had opgegeven ipv het nummer van de erven.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    ANBO
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ANBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen