Opgelost door ANBO: onterecht lid geworden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 460499
Gebruiker
arrie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Volgens anbo ben ik lid geworden via e.mail. echter weet ik van niets.,
Ik ben vrachtwagen chauffeur en ben vaak niet thuis. Nu heb ik een e mail gestuurt. Dat ik toch moet betalen omdat ik te laat was met reager volgens hun ben 2 dagen te laat ivm wetelijk 2 weken opzeg termijn..ik heb niets aangevraagt.maar alle gegevens kloppen wel alleen mijn voorletters niet .anbo is voor de ouderen maar worden op deze mannier misbruikt

De oplossing

mijn lidschap die ik niet zelf ben aangegaan per direct annuleer

2 reacties

  1. Auteur
    arrie
    Datum
    helaas geen reactie vernomen van anbo
  2. Auteur
    ANBO
    Datum
    Geachte heer Veenstra,

    Excuses dat wij nog niet eerder van ons laten horen. Ik neem maandag 13-7 even telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Yvette

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn lidmaatschap is inmiddels geannuleerd na telefonisch contact.netjes en vriendelijk te woord gestaan
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ANBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen