Klacht ANBO: Opzegging per direct niet mogelijk

Klachtnummer
# 429624
Gebruiker
Mar
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Opzegging per direct niet mogelijk, beetje vreemd ! Moet een maand voor einde periode anders dus met 1 jaar verlengd. Beetje vreemd voor een ouderen bond. Het kost 84 euro per jaar, dat is een behoorlijk bedrag voor ouderen. Vader is 85 en moeder zit door Alzheimer in een verpleegtehuis. het is niet meer te betalen maar ze moeten dit jaar nog lid blijven en betalen. Waarom niet per direct? Volgens mij mag dat niet eens meer.

Gewenste oplossing

met terugwerkende kracht per 1 januari opzeggen

4 reacties

  1. Auteur
    ANBO
    Datum
    Beste mijnheer/mevrouw den Braber,

    Wij gaan telefonisch contact met u opnemen.

    Met hartelijke groet, Yvette van ANBO
  2. Auteur
    Mar
    Datum
    Graag per e-mail in orde maken. Volgens mij zijn lidmaatschappen ten alle tijden met 1 maand opzegtermijn. Klachtenkompas, weten jullie hier meer over. Mijn ouders van ver boven de 80 wisten dit niet en moeten nu het hele jaar 2020 betalen!!!
  3. Auteur
    Mar
    Datum
    Na veel mailen heb ik vandaag een bericht ontvangen dat ze toch coulant zijn en het lidmaatschap annuleren per direct. Dat is pas meedenken met ouderen. Tol
  4. Auteur
    ANBO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Graag gedaan. Ik wens u veel sterkte in deze onzekere periode.

Ook een klacht indienen over ANBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen