Klacht ANBO: Per direct opzeggen lidmaatschap kan niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 517138
Gebruiker
Jansen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Automatische verlenging want ANBO is een vereniging. Mijn oma had 1 maand voor het einde van het jaar op moeten zeggen.
Ik heb zojuist met ANBO gebeld en ze kunnen niets doen en blijven maar vasthouden aan die opzegtermijn.

Het betreft hier oudere mensen en zo hoor je niet met deze mensen om te gaan. Belachelijk.

Gewenste oplossing

Per direct opzeggen lidmaatschap
Geboden oplossing
Ik had in februari gebeld, met een meneer gesproken en het was opgelost. Mijn oma was geen lid meer en hoefde de rekening niet te betalen. Deze week heeft mijn oma weer een rekening gekregen! Belachelijk, maandaag ga ik weer bellen. TIP: NOOIT LID WORDEN VAN DE ANBO!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ANBO
    Datum
    Beste mijnheer/mevrouw Deblitz,

    Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met het antwoord dat onze medewerkster u gegeven heeft. Wij willen graag samen met u tot een oplossing komen en willen u daarover graag deze week bellen.

    Met vriendelijke groet, Yvette van ANBO

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ANBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen