Opgelost door AnderZorg: 2 Januari verzekering opgezegd 11 dagen later nog steeds niet uitgeschreven

molda

Op 31 December 2013 mijzelf en mijn gezin aangemeld bij Anderzorg. Op 2 januari 2014 heb ik via email en chat laten weten toch van de verzekering af te willen zien. Ik kreeg netjes een email waarin stond dat mijn email is doorgestuurd naar de afdeling polis en dat zij het verder gaan regelen. In de tussentijd heb ik mij en mijn gezin aangemeld bij een andere verzekeraar. Helaas heeft Anderzorg mij nog steeds niet uitgeschreven! Al vele mails gestuurd en via de chat contact gezocht. Mijn email wordt niet beantwoord en via de chat krijg ik te horen dat ze nog niet toe zijn aan de emails van 2 Januari en dat ik moet afwachten. Andere verzekeraar kan mijn inschrijving niet volledig maken zolang anderzorg mij en mijn gezin niet heeft uitgeschreven. De incasso om mijn premie te innen blijkt wel al klaar te staan bij de bank.

Graag word ik zo spoedig mogelijk (het liefst vandaag nog) uitgeschreven bij Anderzorg en ontvang ik een bevestiging van uitschrijving per email

AnderZorg
    Beste, wat vervelend dat de opzegging nog niet verwerkt is. Ik heb net gebeld met mijn collega en de polis voor u en uw gezin is stopgezet. Dit wordt nog bevestigd voor u. Met vriendelijke groet, Marielle Korver Anderzorg
    molda
    Beste mevrouw Korver,Bedankt voor uw reactie. Zou ik de bevestiging van uitschrijving vandaag via de email kunnen ontvangen zodat ik mij vandaag weer volledig kan inschrijven bij mijn vorige zorgverzekeraar? Zij willen dit namelijk z.s.m voor me regelen.
    AnderZorg
    Beste, ik zie dat de polis inmiddels volledig vervallen is. De nieuwe zorgverzekeraar kan dit ook inzien via het landelijke systeem Vecozo. Het bewijs van uitschrijving kan ik niet per mail versturen. Met vriendelijke groet, Marielle Korver
    molda
    Beste mevrouw Korver, ik heb inmiddels het bewijs van uitschrijving bij Anderzorg via de post ontvangen. Bedankt voor uw snelle actie.