Klacht Anderzorg: AFGESCHEEPT OPLICHTERIJ

Klachtnummer
# 24230
Gebruiker
Peer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na elke vorm van communicatie met anderzorg wordt ik niet serieus genomen en door steeds andere personen afgepoeierd. Ik ben het helemaal zat, wie ook? Ze begrijpen niet dat ik doorga tot er declaratie plaats vindt. Ben je 2 jaar bezig met uitzoeken welke zorgverzekering je neemt, wordt je even snel afgezeken als je declareerd. En maar steeds ergens anders naar toe verwezen met je klacht. Ik doe aangifte.

De oplossing

DECLARATIE, GEEN ANDERE REACTIES

1 reactie

  1. Auteur
    AnderZorg
    Datum
    Geachte heer Scheepers,U heeft afgelopen donderdag bij onze afdeling Klachten en Bezwaar een klacht ingediend.
    Deze wordt in behandeling genomen en hierop krijgt u binnenkort van Klachtenmanagement antwoord.Met vriendelijke groet,Geert ReintsWebcareteam Anderzorg

Ook een klacht indienen over Anderzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen