Klacht Anderzorg: fout anderzorg
Details
Klacht
door fouten van ander zorg heb ik nu een deurwaarden.ander zorg had mij eerst een rekening moeten sturen, en dat hebben ze niet gedaan.
als ze contact met me hadden op genomen dan had ik het zelf met ze opgelost.
maar hier hoor ik dus niets van en dit is niet de eerste keer.
ze kunnen niets dan maar gelijk een deurwaarden sturen.
maar mij wel een rekening van een jaar terug sturen met u moet voor die en die data betalen.
dan vind ik dat ik het recht heb om in termijnen te betalen.
Gewenste oplossing
ik wil dat dat de deurwaarden ervan af gehaald word dat de kosten niet hoger worden dan dat ze al zijn.dat ander zorg naar mij luistert.
ik wil gewoon elke maand een acceptgiro met daar op het in te lossen bedrag.
dat voor mijn haal baar is, en in het vervolg eerst contact op neemt met mij.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.