Klacht Anderzorg: fout anderzorg

Klachtnummer
# 66547
Gebruiker
denzel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

door fouten van ander zorg heb ik nu een deurwaarden.
ander zorg had mij eerst een rekening moeten sturen, en dat hebben ze niet gedaan.
als ze contact met me hadden op genomen dan had ik het zelf met ze opgelost.
maar hier hoor ik dus niets van en dit is niet de eerste keer.
ze kunnen niets dan maar gelijk een deurwaarden sturen.
maar mij wel een rekening van een jaar terug sturen met u moet voor die en die data betalen.
dan vind ik dat ik het recht heb om in termijnen te betalen.

Gewenste oplossing

ik wil dat dat de deurwaarden ervan af gehaald word dat de kosten niet hoger worden dan dat ze al zijn.
dat ander zorg naar mij luistert.
ik wil gewoon elke maand een acceptgiro met daar op het in te lossen bedrag.
dat voor mijn haal baar is, en in het vervolg eerst contact op neemt met mij.

1 reactie

  1. Auteur
    AnderZorg
    Datum
    Beste Denzel,Hartelijk dank voor uw bericht.Uw klacht is al bekend bij onze afdeling Klachtenmanagement. Onze afdeling Debiteuren zoekt dit voor u uit en neemt binnenkort contact met u op hierover.Met vriendelijke groet,Daniel Hoffer
    Anderzorg

Ook een klacht indienen over Anderzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen