Klacht Anderzorg: Ik heb geld tegoed van Anderzorg en Anderzorg doet alsof het geld van mij tegoed heeft

Keukenlekkage

Anderzorg heeft ten onrechte in februari een factuur ten laste van mijn Eigen Risico gebracht. Ik heb mij daartoe telefonisch met Anderzorg gewend en kreeg een brief van hen waarin zij toegaf dat ik gelijk had. En dat zij mij het bedrag waarover het ging (178,02 euro) zouden terug betalen. Omdat dat niet gebeurde heb ik me opnieuw beklaagd en weer kreeg ik dezelfde brief, zij zouden terugbetalen. Toen dat niet gebeurde heb ik mij tot de klantenservice gewend en tot 3x toe werden mij excuses aangeboden dat het toch niet lukte om de toezegging gestand te doen. Ik heb daar emails over ontvangen met ook daarin de excuses.

Omdat het mij te lang ging duren heb ik besloten om een nieuwe factuur die in mei via automatische incasso was betaald, te storneren. Over die stornering heb ik met enige regelmaat een aanmaning ontvangen, en vandaag werd mij via email gedreigd een incassobureau op mij af te sturen.

Dat is de wereld op zijn kop. Ik heb aan dit gevalletje minimaal 4 keer gebeld met de klantenservice en heb zelf maar uitgezocht wanneer ik per saldo quitte kan zijn met hen.

Kortom: IK HEB EEN KLACHT en het bedrijf Anderzorg moet zich schamen dat het zo met haar klanten omgaat.

Hun toezeggingen (op papier, ondertekend door een directeur) en in emails nakomen. Gewoon nakomen dus.

Anderzorg
    Goedemiddag meneer Goedegebuure,

Ik bied excuus aan voor deze gang van zaken. Bij een correctie van kosten eigen risico kan een gedeelte van de kosten verrekend worden met nieuwe eigen risico kosten. Dit staat ook in de brief vermeld. Ik heb u daarom een email met uitleg gestuurd over deze verrekeningen. U mag natuurlijk altijd op mijn email reageren.

Ik wens u een prettig weekend.

Vriendelijke groet,

Belinda - Anderzorg
    Keukenlekkage
    Ik heb een reactie ontvangen van Anderzorg en moet daar nog op reageren

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Anderzorg?