Opgelost door Anderzorg: Nog steeds oplichterij met bonus
Details
De klacht
In december 2014 heb ik een vriendin aangemeld bij Anderzorg. We kregen een bevestiging dat de bonus in april automatisch zou worden uitbetaald. Niets gehad. Op dat moment ook niet aan gedacht (want ja, het zou automatisch komen). In juni dachten we ineens: waar blijft de bonus. Wat krijg ik nu als reactie van de Klantenservice: u had voor 1 juni een formulier moeten insturen om erover te klagen dat u de bonus niet gehad heeft. Hoe had ik dat nu kunnen weten?? Bovendien, waarom komt dit niet vanzelf. Ik begin te vermoeden dat ze nooit uit zichzelf dit bedrag uitbetalen. Via internet begrijp ik dat ze al vanaf 2011 met deze oplichterij bezig zijn. Hoe is het mogelijk dat een zorgverzekeraar hiermee wegkomt?De oplossing
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.