Opgelost door Anderzorg: Nog steeds oplichterij met bonus

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116790
Gebruiker
Hansje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In december 2014 heb ik een vriendin aangemeld bij Anderzorg. We kregen een bevestiging dat de bonus in april automatisch zou worden uitbetaald. Niets gehad. Op dat moment ook niet aan gedacht (want ja, het zou automatisch komen). In juni dachten we ineens: waar blijft de bonus. Wat krijg ik nu als reactie van de Klantenservice: u had voor 1 juni een formulier moeten insturen om erover te klagen dat u de bonus niet gehad heeft. Hoe had ik dat nu kunnen weten?? Bovendien, waarom komt dit niet vanzelf. Ik begin te vermoeden dat ze nooit uit zichzelf dit bedrag uitbetalen. Via internet begrijp ik dat ze al vanaf 2011 met deze oplichterij bezig zijn. Hoe is het mogelijk dat een zorgverzekeraar hiermee wegkomt?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    AnderZorg
    Datum
    Beste mevrouw Galesloot,

    Ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent. Zou je een e-mail willen sturen naar social@anderzorg.nl met de volgende gegevens:
    - jouw verzekerdennummer;
    - verzekerdennummer van degene die je hebt aangemeld;
    - URL van je Social Shop

    Dan gaan we zo spoedig mogelijk ervoor zorgen dat jullie beiden nog beloond worden.

    Met vriendelijke groet,
    R. Bartelds
    Service Anderzorg
  2. Auteur
    Hansje
    Datum
    Alsnog premie gekregen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hansje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Anderzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen