Klacht Anderzorg: Onduidelijkheid over teveel betaald bedrag ad € 105,13

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 51369
Gebruiker
Anderbetaling
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Helaas kan Anderzorg een bedrag ad € 105,13 wat ik per ongeluk teveel heb betaald niet meer traceren en zeggen in een e-mail het verrekend te hebben met een openstaande nota welke niet omschreven kan worden waarvan dat zou zijn en hebben hiermee de zaak afgedaan.

De oplossing

Graag reden omkleed wat er met mijn € 105,13 is gebeurd en odat ik het retour gestort wil hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    AnderZorg
    Datum
    Hallo, We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Zoals afgesproken ontvangt u van ons een e-mail. Deze kan u beantwoorden met als bijlage een betaalbewijs. Op basis daarvan gaan wij de situatie bekijken en sturen we u een bericht. Met vriendelijke groet,
    Jeannette Nijdam
    Anderzorg
  2. Auteur
    Anderbetaling
    Datum
    Zie reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anderbetaling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Anderzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen