Opgelost door AnderZorg: Op 20 december 2013 vraag gesteld, op 9 januari 2014 nog steeds geen antwoord...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46331
Gebruiker
J. Vrij
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 20 december 2013 heb ik AnderZorg via het internet een eenvoudige vraag gesteld. Meteen daarna kreeg ik een automatisch gegenereerd mailtje waarin werd aangegeven dat in beginsel binnen vijf dagen inhoudelijk zal worden gereageerd. Vanwege de feestdagen heb ik twee volle weken gewacht. Nadat die twee weken voorbij waren, heb ik ettelijke malen bij AnderZorg aangedrongen op beantwoording van mijn vraag. Steeds weer krijg ik een ontvangstbevestiging met (steeds weer een nieuw) referentienummer, maar verder gebeurt er helemaal niks.
(Mijn klacht op Klachtenkompas is niet zozeer bedoeld om AnderZorg ertoe te bewegen om mijn vraag nu eindelijk eens te beantwoorden, maar meer om anderen erop te attenderen dat het met de service van AnderZorg uiterst belabberd gesteld is...)

De oplossing

Als KLANT is AnderZorg mij en mijn gezinsleden inmiddels kwijt - ik ben geswitcht naar een zorgverzekeraar die WEL service levert - maar ik wacht nog steeds op een antwoord...

4 reacties

  1. Auteur
    AnderZorg
    Datum
    Beste heer Vrij,Onze excuses dat u zo lang op antwoord hebt moeten wachten. Door de grotere drukte dan verwacht rond de jaarwisseling heeft dit langer geduurd dan gebruikelijk.Het is erg vervelend dat u recentelijk weer reclamemails van ons hebt ontvangen, terwijl u al in 2012 hebt doorgegeven dit niet meer te willen. We hebben in ieder geval in onze administratie opgenomen dat u definitief geen reclamemails meer wilt ontvangen. Ik wens u een prettige dag verder.Met vriendelijke groet,
    Marielle Korver
    Anderzorg
  2. Auteur
    J. Vrij
    Datum
    Geachte mevrouw Korver, u plaatste uw reactie omstreeks 13.15 uur. En om 16.19 uur kreeg ik WEER een mailtje van Anderzorg, ditmaal van 'Marieke' van de 'Anderzorg Social Shop' (wat dat dan ook wezen mag). Hoe serieus moet ik uw voorstel dan nog nemen??? Ik doe u een beter voorstel: verwijdert u AL MIJN PERSONALIA maar uit AL UW DATABESTANDEN. Ik heb onze verzekeringen bij u inmiddels opgezegd; u heeft dus geen enkele reden om mijn gegevens te bewaren. Ik beroep mij op mijn Recht van Verzet.
  3. Auteur
    AnderZorg
    Datum
    Beste, Ik heb u mailadres gisteren uit onze bestanden gehaald. De Social Shop is een ander bedrijf die mails verstuurd namens Anderzorg. Ik heb uw mailadres ook daar laten verwijderen. Excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet,
    Marielle Korver
    Anderzorg
  4. Auteur
    J. Vrij
    Datum
    Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Vrij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy