Opgelost door Androidexpert.nl: Na retour geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24915
Gebruiker
Klaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

begin januari 2013 heb ik een android-tablet gekocht via de website www. Androidexpert.nl. Na ontvangst bleek de tablet een zeer slechte wifi ontvangst te hebben, en beschikte niet over de gespecificeerde HDMI poort en de 16 GB geheugen. Daarop is na overleg met Android expert de tablet binnen 14 dagen geretourneerd. Uiteindelijk is de ontvangst bevestigd en toegezegd dat het betaalde bedrag + verzendkosten wordt terug betaald. Midden februari zou het bedrag (€319) op mijn rekening worden gestort. Ondanks meerder emails en verzoeken is dat nog niet gebeurd. Ik krijg geen enkele reactie op mijn emails!!

De oplossing

Het toegezegde bedrag moet op korte termijn naar mijn rekening worden overgemaakt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Androidexpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Androidexpert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen