Klacht Androidexpert.nl: tablet komt niet terug van reparatie

oplichting

in januari 2013 Android Tablet ontvangen (€190,00). Vrij snel daarna wordt duidelijk dat de batterij niet meer kan worden opgeladen. Probleem gemeld bij klantenservice, tig keer, geen enkele reactie. Tot eindelijk doorkomt dat de tablet aangetekend moet worden verzonden aan een postbus in Amsterdam. 9 maart jl. gedaan, track and trace geeft aan dat de tablet op 19 maart is afgehaald. En toen werd het stil. Wederom tig mailtjes verzonden aan klantenservice, totaal geen response. Vervolgens aangetekende brief verzonden, aan hetzelfde postbusnummer waar de tablet naar toe is gestuurd op 28 mei jl. Ik zie nu dat deze niet is opgehaald en aan mij terug komt. Het is toch niet te geloven dat ik gewoon mijn tablet niet meer terug krijg en 190,- (en 2 x 10,- aangetekende kosten) kwijt ben!!! De tablet was voor een kind, dat vind ik nog het ergst. Ik wil in ieder geval mijn geld terug of een volledig gerepareerde tablet.

m. ten. hove
werfakkerweg 55
6961 ke eerbeek

ik wil heel graag mijn aanschafbedrag terug: is € 170,95 .
Eventueel de volledig gerepareerde tablet retour.

Wij vinden dat Androidexpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Androidexpert.nl?