Klacht Androidkastje.nl: Functioneert niet; terugname niet mogelijk, telefonisch contact niet mogelijk, email geen reactie!

Klachtnummer
# 296484
Gebruiker
Kris62
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Red 360 android kastje gekocht 11 januari 2018 bij ANDROIDKASTJE.NL Eerst functioneerde het totaal niet en werd me gemeld (na veel aandringen via mailverkeer) dat ik een recovery moest doen via een bestand dat ze me toestuurden via we-transfer. De recovery heb ik uitgevoerd en nu kan ik enkel Arabische zenders ontvangen. Dit bedrijf is niet bereikbaar telefonisch (enkel voor sales). Ik ben nu sinds 12 februari aan het mailen om support te krijgen. In hun laatste mail van 14/2 vroeg men een foto van mijn usercode. Sindsdien geen reactie meer op mijn mails om assistentie. Ik heb de Sales gebeld en terugsturen kan ook niet. Ik vind dit zeer grof en overweeg mijn rechtsbijstand in te schakelen, niet zozeer omdat het niet functioneert (wel 130 € armer) maar omdat men op deze nonchalante manier omgaat met consumenten.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Androidkastje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Androidkastje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen