Wij vinden dat Androidkastje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Androidkastje.nl: Service bij bedrijf onbekend
Details
Klacht
Op 6-4-2019 kocht ik een Beelink S2 N5000 bij androidkastje.nl. Na alles aangesloten te hebben ging het met het opstarten al meteen mis.De beelink komt automatisch met het instellen van windows 10 en daar liep hij al meteen vast. Opnieuw opstarten en ik kwam weer in het scherm van de instellingen, een paar instellingen kunnen doen en meteen weer een vastloper. Dit gebeurde telkens weer en na een behoorlijke tijd waren de instelklingen eindelijk gemaakt,
Windows starte op en ik kon er zowaar een minuut of 3 mee werken waarna hij weer vast liep. Dit gebeurde bij elke poging en heb uiteindelijk de storing gemeld bij Androidkastje.nl. Ik heb er duidelijk bij vermeld dat het fout ging bij de instellingen die gemaakt moeten worden om windows te laten draaien. Tot mijn grote verbazing was het antwoord van hen:
Goedendag,
Heb je Windows proberen te installeren?
Begrijp ik dat goed?
Met vriendelijk groet,
Team Androidkastje.nl
Ik heb meteen weer een mail teruggestuurd met de mededeling dat het om het instellen ging en geen nieuwe windows installatie. Ik ga er vanuit dat als je een product verkoopt, je ook weet hoe het werkt en een nieuwe beelink start altijd met de zelfde procedure op dus het antwoord kwam waarschijnlijk van een volslagen leek die niet weet waar het over gaat.
Het is inmiddels 26 april en heb nog steeds niets van androidkastje.nl gehoord.
Typisch: geld innen, product leveren en service? nooit van gehoord.
Gelukkig zijn er bedrijven die service wel hoog in hun vaandel hebben staan, bij androidkastje.nl bestel ik in ieder geval nooit meer iets.
Gewenste oplossing
Een passende oplossing of een nieuw apparaat.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.