Klacht Andrs Living: Geen contact na bestelling en betaling online

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 299211
Gebruiker
Chantal1507
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling van 3 eetkamerstoelen gedaan via gun website en ook direct betaald, in eerste instantie een nette melding gekregen dat er een vertraging van 3 weken zou zijn voor de levering maar we zijn deze al geruime tijd voorbij en er is geen enkele vorm van reactie. Op mail niet reageren en per telefoon een antwoord apparaat krijgen dat ze niet bereikbaar zijn en zelfs via hun Facebook pagina komt geen reactie.

Gewenste oplossing

Ik had graag contact gehad om te weten hoe het zit met mijn bestelling
Geboden oplossing
Er is totaal geen reactie gekomen, oplichters!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Andrs Living hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Andrs Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen