Wij vinden dat Andrs Living hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Andrs Living: Geen contact na bestelling en betaling online
Details
Klacht
Bestelling van 3 eetkamerstoelen gedaan via gun website en ook direct betaald, in eerste instantie een nette melding gekregen dat er een vertraging van 3 weken zou zijn voor de levering maar we zijn deze al geruime tijd voorbij en er is geen enkele vorm van reactie. Op mail niet reageren en per telefoon een antwoord apparaat krijgen dat ze niet bereikbaar zijn en zelfs via hun Facebook pagina komt geen reactie.Gewenste oplossing
Ik had graag contact gehad om te weten hoe het zit met mijn bestelling- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.