Klacht Andrs Living: Slechte communicatie en niet nakomen van afspraken.

Klachtnummer
# 298924
Gebruiker
Marjolein Cox
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had 4 salontafeltjes besteld. Werden helaas niet binnen vermelde levertijd geleverd maar dit werd na bestelling telefonisch aangegeven. 2 van de 4 salontafel na contact geretourneerd. Deze zijn op 10 maart verstuurd en heb bevestiging dat ze zijn ontvangen maar heb het geld nog steeds niet retour. Vervolgens nog 1 kleine tafel als nalevering ontvangen. Deze was echter defect. Herhaaldelijk berichten gestuurd via mail en Facebook. Telefonisch zijn ze al ruim een week niet bereikbaar. Dit wordt via facebook messenger afgedaan als telefonische storing en deel van bedrijf dat op inkoopreis is. Nu al een week geen reactie meer en telefonisch nog steeds niet bereikbaar. Slechte zaak!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn geld terug en retourlabel voor salontafel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Andrs Living hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Andrs Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen