Klacht Anna Diva: Stiksel BH na twee keer dragen stuk

anita1230

op 13 april 2017 kocht ik een BH ad €73,20 inclusief verzendkosten via de website van AnnaDiva . Na de tweede keer wassen zag ik dat het stiksel aan de cuprand los had gelaten waardoor ik de bh niet meer aan kon. Begin mei heb ik telefonisch een klacht ingediend en op 4 mei kreeg ik hierover een mail met een aantal vragen en de vraag om foto's van de bh op te sturen.
Hierop heb ik gereageerd door foto's op te sturen en antwoord te geven op de vragen. Tevens heb ik in de mail vermeld dat ik verwachtte dat de klacht binnen een redelijke termijn opgelost zou worden , binnen 4 weken , vond ik redelijk en dat ik met AnnaDiva een overeenkomst had afgesloten en niet met de leverancier en dus verwachtte dat zij mijn klacht op zouden lossen.
Op 6 juni had ik nog geen reactie van AnnaDiva en heb ik contact opgenomen. De mail was nog niet behandeld , niemand wist waarom en mij werd verzocht om de bh op te sturen en een mail te sturen met mijn ibannr zodat ze de verzendkosten konden vergoeden. De klacht zou met spoed worden opgelost omdat er al veel weken tussen zaten. Vandaag kreeg ik een mail waarin aangegeven werd dat ze mijn bh ontvangen hadden en dat vanaf 8 juni de termijn voor het afhandelen van de klacht in zou gaan. Hierop gebeld maar ze blijven erbij dat de klacht pas ontvangen was op het moment dat de bh bij hun binnen was gekomen. In de eerste mail is daar niet om gevraagd dus mijn verbazing was groot. In mijn ogen is begin mei de klacht bij hen aangegeven en zei geven aan dat de klacht de bh is waarover ik geklaagd heb. Wederom kreeg ik te horen dat ze afhankelijk waren van de leverancier wat betreft het wel of niet kunnen behandelen van de klacht. En wederom heb ik aangegeven dat zij degene zijn die voor mij de klacht moet oplossen binnen een redelijke termijn. Deze termijn is wat mij betreft allang verlopen want voor mei bestaat de klacht al sinds begin mei. Hadden ze toen om de fysieke bh gevraagd dan hadden ze die direct opgestuurd gekregen.
Ik heb weinig vertrouwen in het goed afhandelen van de klacht omdat ik het gevoel heb dat Anna Diva zich verschuilt achter de leverancier en niet hun eigen verantwoordelijkheid wil nemen hierin.

produkt repareren, vervangen voor nieuw produkt of geld retour
gemaakte kosten vergoeden
gemeende excuses geven

Wij vinden dat Anna Diva hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Anna Diva?