Klacht Anna van Toor: leveringsvoorwaarden

Anna van Toor

De winkels in Bussum klagen steen en been over hun klandizie, maar ze maken het er zelf naar dat wij niet meer in Bussum winkelen. Zo kocht mijn vrouw een topje bij Anna van Toor in Bussum, ze twijfelde over de aankoop, maar de verkoopster vond dat het topje haar wel stond en dus kocht zij het. Thuis gekomen zag zij dat het haar niet stond. Heden bracht zij het kledingstuk terug en ontving een tergoedbon (als vaste klant) Waarom krijg ik mijn geld niet terug ? Kijk maar op uw kassabon, maar die ontvang je pas als je betaald hebt ! Met andere woorden de klant zou van te voren moeten worden geinformeerd of je je geld retour krijgt of een tegoedbon. Wij hebben besloten om niet meer te kopen bij zaken waar je een tegoedbon ontvangt in plaats van je geld terug. In Bussum is dat Anna van Toor voor kleding en Kort Schoenenmode. Het bijkomende risico is bovendien dat je je geld kwijt bent bij faillissement van een dergelijke zaak.

Andere verkoopvoorwaarden en niet van een kruidenierszaak

Wij vinden dat Anna van Toor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Anna van Toor?